Recomandă şi tipăreşte

color #000000
color #000000

LOHAS - Acționăm conștient!

Tot mai des și în actualitate sunt subiecte ce ne pot afecta pe termen lung: protecția mediului, un stil de viață sănătos, susținerea consumului responsabil, educația pentru sănătate și dezvoltarea durabilă.

Din punct de vedere istoric, LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability) pornește din mijlocul anilor 1990 în Statele Unite, unde sociologul Paul Ray a efectuat cercetări ample și a constatat existența unui factor comun, la aproape 25% din populația SUA. Așadar, aceștia au identificat conceptele de sănătate, durabilitate și justiție socială ca elemente majore, după care aleg să își trăiască viața. În anul 1999, termenul LOHAS a fost creat de Conscious Media, fondatori ai revistei LOHAS, în încercarea de a defini apariția rapidă a unei tendințe globale, către platforme mai conștiente de alegeri, într-o gamă largă de industrii.

Cultivarea alimentelor organice și naturale, medicina complementară și dezvoltarea personală au fost privite ca punct de convergență a valorilor de consum, care se schimbă pe baza unor platforme durabile, ecologice și responsabile din punct de vedere social.  Astfel, „LOHAS” este cuvântul folosit pentru a descrie piața pentru aceste produse și servicii și consumatorii care le cumpără. Existența unui șir comun de „valori”, coerent în comportamentele consumatorilor în cadrul fiecărui segment de piață definit, permite o abordare orientată către atragerea și păstrarea clienților cu un stil de viață LOHAS.

dm s-a alăturat la nivel internațional acestei mișcări pentru că, o mare parte din filosofia de brand și produsele promovate se încadrează în stilul de viață LOHAS. Cosmetica naturală, produsele pentru bebe, produsele de curățenie ecologică și produsele alimentare dm Bio fac parte din preferințele celor care au adoptat acest stil de viață și se găsesc din belșug pe rafturile drogheriilor dm, din țară și din străinătate.

În luna aprilie, în drogheriile dm vom oferi clienților 150 de sacoșe dmBag, cu mesajele LOHAS în cadrul concursului ce va debuta pe 2 aprilie și care va avea continuitate și in lunile viitoare.

 

Comunicarea către clienții noștri o facem cu ajutorul a 10 imagini, care fac referire la temele LOHAS: