Recomandă şi tipăreşte

color #000000
color #000000

Cum aplic pentru un post nou?

Materialele de aplicare 

 

O aplicare completă constă din următoarele:

  • Scrisoare de intenție (scrisoare de motivare)
  • Curriculum Vitae
  • Poză
  • Documente (copii după certificate, diplome, etc.)

În cazul în care aplicarea este trimisă prin poștă, adunați toate aceste documente într-un portofoliu sau o mapă de aplicare.

  • Redactați aplicarea dvs. individual, fără a folosi alte surse.
  • Aduceți personal cererea dvs. de aplicare. Managerul de Resurse Umane trebuie să rămână cu  impresia că „ dvs. sunteți cel/cea potrivit/ă pentru echipa noastră!”
  • Documentele dvs. trebuie să fie mereu actualizate (ex. Data actuală de pe scrisoarea de intenție și Curriculum Vitae).

 

Redactarea scrisorii de intenție 

  

  • În cazul în care aplicați la un post publicat/ anunțat, vă rugăm să consultați acea ofertă.
  • Clarificați scurt și la obiect (de regulă maxim o pagină), de ce doriți să aplicați la acel post, și de ce ați fi dvs. angajatul/a potrivit/ă pentru acest post.
  • Aveți grijă să nu faceți greșeli de ortografie (gramatică).

 

Curriculum Vitae 

  

  • Structurați-vă clar CV-ul.
  • Evitați discontinuitățile.

 

Documente 

  

  • Atașați documentelor dvs. de aplicare certificate de lucru, certificate de calificare importante, recomandări, seminarii la care ați participat și calificările suplimentare – acestea vor întări și confirma informațiile trecute în CV.
  • Atașați doar copii ale documentelor în portofoliu, nu trimiteți niciodată documentele originale!